• gl

Presentación da guía “Os Bolechas. O Museo do Mar de Galicia”

No Museo do Mar de Galicia estamos de 20 aniversario este 26 de xullo e con ese motivo, e grazas á colaboración da Xunta de Galicia, os populares Bolechas de Pepe Carreiro fixeron unha guía moi especial sobre o noso museo e veñen en persoa para presentala.

Estamos emocionados/as e queremos celebralo por todo o alto, así que as familias que veñan á presentación poderán saudar aos Bolechas en persoa e levar para casa un exemplar da guía totalmente gratis.

Ademais, aquelas familias que non consigan praza para a presentación, poderán saudar igualmente aos Bolechas, pois unha vez rematado o acto sairán a saudar a todas as familias que se acheguen ao museo.

• CANDO:: 26 xullo 2022
  • HORA: 12:30 h
  • ONDE: No auditorio do Museo do Mar de Galicia (Avda Atlántida, 160. Vigo)
  • GRATIS. Con RESERVA PREVIA. Máximo 5 participantes por reserva.

COMO RESERVAR

Cubrindo o cuestionario que aparece PREMENDO AQUÍ

(lembre darlle a ENVIAR ao rematar de cubrir o cuestionario):

As persoas que teñan praza recibirán un mail do Museo do Mar de Galicia coas invitacións correspondentes (sen invitacións non se poderá acceder á presentación)

Para máis información poden contactar co museo en info.museodomar@xunta.es ou no 986247750 en horario de apertura do museo (martes a domingo 11:00 a 14:00 e 16:30 a 20:30)