• gl

Inauguración da exposición temporal: “O Camiño Portugués. Lembranzas de mar e pedra”

• Cando: venres 20 de maio 2022
  • Hora: 19:00
  • Onde: Sala exposicións temporais 1º edificio do Museo do Mar de Galicia.

A mostra componse dunha selección de 120 fotografías do século XIX ao XXI que percorren o camiño de Porto a Santiago de Compostela, pasando pola cidade de Vigo, da man de figuras consagradas e emerxentes da arte fotográfica.

Ademais as imaxes técense con referencias literarias de autoras/es de outrora e figuras relevantes das letras galegas do noso presente que retrataron con palabras ese mesmo camiño e as xentes que o percorreron e o transitan.

Esta exposición chega ao Museo do Mar de Galicia despois de verse no Museo Centro Gaiás da @cidadedacultura (Santiago de Compostela) onde conseguiu un gran éxito de visitantes.

Poderá visitarse totalmente de balde do 20 de maio ao 4 de setembro 2022 no horario de apertura do museo