• gl

“O que levamos nas maletas” novo espectáculo familiar de Magín Blanco

CANDO: 22 novembro 2020
HORA: 12 h
ONDE: 2º edificio do Museo do Mar de Galicia (Avda. Atlántida, 160, 36208. Vigo
DIRIXIDO A: Familias con nenos/as a partir de 3 anos

AFORO LIMITADO. CON RESERVA PREVIA

ENTRADAS:

• A entrada é de balde con reserva previa
  • Máximo 4 participantes por reserva (non máis de 2 adultos por reserva)
  • OLLO! Necesitan a confirmación do museo para poder entrar, sen confirmación do museo non hai entrada. O museo enviará esta confirmación uns días antes do espectáculo

RESERVAS

Enviando un mail a info.museodomar@xunta.es, no que deberán indicar:

• Nome e apelidos da persoa que fai a reserva:
  • N.º de teléfono:
  • N.º adultos/as participantes:
  • N.º de nenos/as participantes:

Magín Blanco, o coñecido cantante de música infantil que xa participou con éxito con espectácilos coma “A Meniña e o grilo”, “A meniña e ou grilo nun barquiño” ou “A meniña e ou grilo máis aló”, volve cun percorrido musical e lúdico para nenos e nenas a partir dos 3 anos centrado nas súas últimas cancións.

Ao longo do concerto, das maletas do músico irán xurdindo obxectos (monicreques, bonecos, ferramentas, instrumentos de percusión…) que introducirán cada peza e convidarán a nenos e nenas a participar.

Desde as cancións “O meu país” ou “Aquí estamos”, onde se presenta a realidade como parte dun conto, ata “O hipnotizador” ou “Os esqueletos”, máis oníricas e circenses, vanse sucedendo escenas que convidan a percibir o mundo como un universo máxico cheo de sensacións amables coas que gozar da música en familia.