• gl

SÁBADO 29 OUTUBRO. APERTURA NOVOS ACUARITOS E EXPOSICIÓN DO XOGUETE “LUDOMAR”

A partir deste sábado 29 de outubro o museo abrirá ao público de forma permanente catro pequenos acuarios e a exposición de xoguetes “LUDOMAR”, cuxas pezas foron cedidas pola Fundación Raquel Chaves.

Para celebralo durante o sábado 29 e domingo 30 de outubro todas as persoas que queiran achegarse a ver soamente os novos acuaritos pagarán a entrada reducida (1€/persoa). Para consultar as tarifas para visitar o resto do museo pode clikar nesta ligazón

Nos acuarios poderanse observar cabaliños de mar, peixes pipa, camaróns, arañas de mar, algas coraliformes, gobios nadadores, ovos de raia e crías de raia nadas nas nosas instalacións.

Na exposición de xoguetes poderán ver unha parte da colección da Fundación Raquel Chaves, en concreto a parte relacionada co mundo do mar, na cal existen algunhas pezas con máis de cen anos de antigüidade.

Xunta de Galicia

Facebook | Twitter | Contacto | Traballa con nós | Amigos do Museo do Mar