• gl

Actividade infantil de Pablo Díaz “Contando números, cantando cores”. Luns 6 de decembro ás 12:00

O Museo do Mar de Galicia volve a ter a sorte de contar nas súas instalacións con unha actividade de Pablo Díaz, quen esta vez nos trae o seu espectáculo “Contando números, cantando cores”, onde a través dos contos e da música, busca facer reflexionar aos máis pequenos da casa sobre a igualdade de oportunidades entre nenos e nenas, maiores e pequenos, equidade, e sobre todo respecto ás persoas que desde o principio das nosas vidas, debemos valorar.

• CANDO: luns 6 de decembro de 2021
  • HORA: 12:00 h
  • IDADES: 3 a 8 anos
  • ONDE: Museo do Mar de Galicia (Avda. Atlántida, 160, 36208. Vigo)
  • GRATIS. Con RESERVA PREVIA. Máximo 4 persoas por reserva!

COMO RESERVAR

Cubrindo o cuestionario que aparece PREMENDO AQUÍ
(lembre darlle a ENVIAR ao rematar de cubrir o cuestionario):

As persoas que teñan praza recibirán un mail do Museo do Mar de Galicia coas invitacións correspondentes (sen invitacións non se poderá acceder ao concerto), este mail non é unha resposta automática, polo que pode tardar uns días en chegar.

Para máis información poden contactar co museo en info.museodomar@xunta.es ou no 986247750 en horario de apertura do museo.