• gl

Actividades para escolares relacionadas coa exposición temporal "Antonio Palacios. Soños de Modernidade. Compromiso con Galicia”

Con motivo da exposición temporal “Antonio Palacios. Soños de Modernidade. Compromiso con Galicia”, no mes de xaneiro imos sacar unhas actividades especias para escolares relacionadas coa mostra.

Non perdades a oportunidade de vir co voso alumnado a visitar esta exposición temporal única, e facer unha actividade dinámica e participativa coa que, ademais de divertirse, aprenderán cousas moi interesantes sobre este gran arquitecto galego e a súa obra.

Aquí deixamos a ligazón para que podedes consultar a oferta:

DOSSIER ACTIVIDADES ESCOLARES ANTONIO PALACIOS

Aínda que as actividades comezan en xaneiro, para facer as reservas poden empezar a chamar xa, hai moi poucas prazas!

Información e reservas de martes a venres de 10:00 a 14:00 no 986247750 ou en info.museodomar@xunta.gal