• gl

XOGO TEATRALIZADO para a rapazada “O misterio das pantasmas”

Tes entre 13 e 17 anos e queres facer algo diferente este 1 de novembro? pois ven a descubrir que está pasando no museo, participando nun xogo teatralizado no que en grupos pequenos e na compañía de monitores/as moi especiais iredes polas nosas salas pasando probas e resolvendo misterios.

Temos aos homes e mulleres que foron importantes para a historia da lingua e a literatura galega que algo lles pasa que non poden descansar en paz! Descobre que estraño misterio está a perturbar o seu descanso?

Seredes quen de descubrilo??

• CANDO: luns 1 de novembro de 2021
  • HORA: 17:30 h
  • IDADES:* 13 a 17 anos
  • ONDE: Museo do Mar de Galicia (Avda. Atlántida, 160, 36208. Vigo)
  • GRATIS. Con RESERVA PREVIA. Máximo 4 participantes por reserva!
  • A actividade forma parte do programa “Vive a Lingua” que busca estimular o uso do galego por medio de actividades coma esta.

COMO RESERVAR

Cubrindo o cuestionario que aparece PREMENDO AQUÍ

(lembre darlle a ENVIAR ao rematar de cubrir o cuestionario):

As persoas que teñan praza recibirán un mail do Museo do Mar de Galicia coas invitacións correspondentes

Para máis información poden contactar co museo en info.museodomar@xunta.es ou no 986247750 en horario de apertura do museo.