• gl

“Somos criminais” con Carlos Blanco e Xosé Touriñán no Museo do Mar de Galicia

Cando: sábado 2 xaneiro 2021
Hora: 17:30 e 20:00 h
Onde: Museo do Mar de Galicia (Avda. Atlántida, 160, 36208. Vigo)
Prezo: Gratis

CON RESERVA PREVIA DE INVITACIÓNS

Enviando un mail a info.museodomar@xunta.es, no que deberán indicar:

• Nome e apelidos da persoa que fai a reserva:
  • N.º de teléfono:
  • Nº de reservas (máximo 4):
  • Nome das persoas acompañantes:
  • Horario de escollido para asistir (17:30 ou 20:00):

OLLO: Necesitan a invitación do museo para poder entrar, o museo enviará esta invitación uns días antes do espectáculo.

Carlos Blanco e Xosé Touriñán traerán ao noso museo dous pases especiais do espectáculo co que encheron os teatros de todo o país.

Temos unha cultura criminal propia? Delinquimos como galegos? Para responder a estas pregunta estes dous grandes da comedia analizan e dramatizan crimes autóctonos en todas as súas variables.

Unha función adaptada ao espazo e condicións actuais, que non so chegará ás persoas que ocupen o aforo do museo senón que se gravará para que a través das redes do museo poda reproducirse con posterioridade para todas aquelas persoas que non consigan entrada (iremos informando)