• gl

SUMRRÁ en concerto no Museo do Mar de Galicia

• Cando: Sábado 10 outubro 2020
  • Hora: 20 h
  • Onde: No 2º edificio do Museo do Mar de Galicia (Avda. Atlántida, 160. Vigo)
  • Entrada gratis con invitación

Sumrrá, é un trío galego con gran recoñecemento na escena jazzística española, o seu jazz é inclasificable, melódico e moi aberto, destacando a orixinalidade das súas composicións e a calidade dos seus integrantes, o pianista Manuel Gutierrez, o contrabaixista Xacobe Martínez Antelo e o batería L.A.R. Legido.

Nos seus concertos presentan un son realmente propio e característico, cheo de forza e dramatismo, acompañado de grandes doses de técnica, lirismo, swing e mesmo humor.

ENTRADA:

• A entrada é de balde con invitación previa
  • Máximo 4 participantes por reserva
  • OLLO! Necesitan a invitación do museo para poder entrar, sen ela non poderán acceder ao concerto. O museo enviará esta invitación uns días antes do concerto por mail

COMO CONSEGUIR AS INVITACIÓNS:

Enviando un mail a info.museodomar@xunta.es, no que deberán indicar:

• Nome e apelidos da persoa que solicita invitación:
  • N.º de teléfono:
  • N.º cadeiras que desexa reservar (máximo 4):
  • Nome e apelidos do resto dos/as asistentes: